Klachten

Elke dag doen wij in de apotheek ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Daarbij gaan heel veel dingen goed, maar soms kan er ook eens iets fout gaan. Wanneer u heel tevreden bent over de apotheek horen wij dat graag van u. Maar ook wanneer er iets niet goed is gegaan en u ontevreden bent over onze werkwijze is het belangrijk dat u ons dat laat weten. Wat kunt u doen met uw klacht?

Bespreek uw klacht met uw apotheker

Bent u ergens niet tevreden over en wilt u hierover een klacht indienen? Bespreek dit in ieder geval met uw apotheker. Dat kan ook als een klacht over een medewerker van de apotheek gaat. Als de apotheker niet weet dat u ontevreden bent, kan hij of zij ook niet proberen de klacht op te lossen. U kunt uw klacht persoonlijk, telefonisch of per e-mail aan ons melden. Klik op contact voor de contactgegevens.

Komt u er samen niet uit? Lees hier meer over de klachten- en geschillenregeling van de apotheek.

De volledige tekst van de klachtenregeling openbare apotheken kunt u hier downloaden